Kaupade ostmine UGi e-poes on mugav ja lihtne.

1. Vali meeldiv toode või tooted.

2. Vali suurus ja soovitud kogus.

3. Registreeru meie süsteemis (või osta ilma registreerumiseta) ja kinnita oma tellimus.

4. Vali makseviis:

Pangaülekandega (pärast tellimuse kätte saamist saadame Sulle kohe ettemaksuarve; pärast makse laekumist saadame tellitud kauba välja).

Epanga kaudu (maksed tehakse turvalise ja usaldusväärse paysera.lt maksesüsteemi kaudu, mis suunab otse valitud panka).

Paypal (maksed tehakse rahvusvahelise PayPali süsteemi kaudu, kuhu maksja otse suunatakse).

5. Soorita makse.
6. Saa oma tellimus kätte.

Kuidas osta:

Kui oled endale meelepärase toote meie e-poest leidnud, vali sobiv suurus ja kogus ning klõpsa nuppu “Lisa ostukorvi”.

Enne toote ostmist pööra tähelepanu toote juures ära toodud kirjeldusele: materjalile, millest see on valmistatud, hooldusnõuetele ja mõõtmetele.

Kui vajad lisateavet, kirjuta kindlasti info@ugicode.ee või helista meile +372 880 1505.

Kui oled juba kõik soovitu välja valinud, suundu “Ostukorvi”. Kui otsustad, et ei soovi mõnda toodet osta, saad selle eemaldada, klõpsates nuppu “Kustuta”.

Kui kõik sobib, klõpsa nuppu “Logi sisse ja osta” (kui Sa ei osta esimest korda) või “Registreeru ja osta” (kui ostad esimest korda).

Klõpsates nuppu “Registreeru ja osta” (või kui Sa ei osta esimest korda ja oled juba registreerunud, siis “Logi sisse ja osta”), suunatakse Sind lehele “Makseviis”. Siin saad valida, kuidas soovid kauba eest tasuda: pangaülekandega, internetipanga kaudu või PayPaliga.

Pärast internetipanga kaudu tasumist või mõne muu makseviisi valimist ja “Osta” nupu klõpsamist saad vastuse “Oleme tellimuse kätte saanud”. Kui oled makseviisiks valinud pangaülekande, saadame Sulle pärast tellimuse kättesaamist e-posti aadressile ettemaksuarve ning kui makse laekub, saadame tellimuse välja.

Tellimuse kohaletoimetamine:

Tellimuse saatekulud lisatakse arvele automaatselt.

Kohaletoimetamine Eestis:
Tellimuse toimetame kohale 2-3 tööpäeva jooksul DPD kulleriga või DPD pakiautomaati.

 

 

KAUPADE TAGASTAMINE

Laos olevad kaubad

Kauba tagastamine toimub müüja ja ostja vahel kokku lepitud viisil.

www.ugicode.ee e-poest ostjatel (kasutajatel) on õigus ilma põhjenduseta kauba ostu-müügilepingust taganeda, andes sellest müüjale kirjalikult teada 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist. Kauba tagastamise kulud kannab ostja.

Pärast tagastatud kauba kättesaamist ja selle kvaliteedi hindamist tagastab müüja kauba eest tasutud raha ostjale hiljemalt 14 päeva jooksul alates kirjaliku teate saamisest, et ostu-müügilepingust on taganetud.

Kaup tuleb tagastada originaalpakendis. Tagastamisel tuleb esitada ostuarve või tellimuse number.

 

Kaup, mida laos ei ole / tellimusel valmistatud tooted

Eritellimusel tellitud ja õmmeldud PÕLLEDE, KLEITIDE ja AKSESSUAARIDE tagastamiseks, vahetamiseks ja defektide parandamiseks palun pöördu e-posti teel info@ugicode.ee või telefonil +372 880 1505.

Kõiki TEISI tellitud tooteid (mida laos ei ole ) saab vahetada ja tagastada 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist, kuid kõigepealt palun lepi see kokku e-posti teel info@ugicode.ee või telefonil +372 880 1505, et saada kinnitus protseduuri edasise käigu kohta.

 

Isikupärastatud tooted

Isikupärastatud tooteid, millele on tikitud, trükitud või lasergraveeritud LOGO, ei saa tagastada ega ümber vahetada. Seetõttu on enne LOGO tegemist vaja tellija lõplikku kinnitust kokkulepitud logo paigutusviisi, värvide, suuruse ja asukoha kohta.

 

PRETENSIOONID

Koos pretensiooniga palun esita järgmised andmed:
1) tellimuse number;
2) foto tootest, foto defektiga kohast (kui see on mehaaniline kahjustus ja on võimalik pilti teha);
3) foto toote pakendist;
4) toote defekti, kahjustuse või puuduva osa kirjeldus.
 
 
Pretensiooni esitamisel peab ostja märkima, kuidas ta nõude lahendamist soovib:
a) defektse toote asendamine kvaliteetse tootega;
b) puudulikult komplekteeritud kauba täiendamine puuduvate komponentidega;
c) ostusumma tagastamine.
Pärast nõude menetlemist antakse vastus 14 päeva jooksul.

 

Kahjustatud saadetis

Palume vastuvõetava saadetise kvaliteeti kontrollida kulleri juuresolekul. Kui märkad, et pakil on kahjustusi, siis:

  • teavita sellest kullerit, kes kauba tõi;
  • märgi saatedokumendile, et pakendil on kahjustusi ning vormista koos kulleriga teatis kahjustatud saadetise kohta;
  • kontrolli pakendis olevaid kaupu ja kui need on kahjustatud, jäädvusta kahjustused fotodel; fotosid on tarvis tagastamisprotseduuri jaoks;
  • kui pakend ei ole kahjustatud, ei ole vaja kaupa kulleri juuresolekul kontrollida. Kui võtad saadetise vastu ja allkirjastad dokumendid ilma täiendavate märkusteta, loetakse saadetis korrektselt tarnituks.

 

UGI CODE