Laokaup
Kauba tagastamine toimub müüja ja ostja vahel kokku lepitud viisil.
www.ugicode.ee e-poest ostjatel (kasutajatel) on õigus ilma põhjenduseta kauba ostu-müügilepingust taganeda, andes sellest müüjale kirjalikult teada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja.
Pärast tagastatud kauba kättesaamist ja selle kvaliteedi hindamist tagastab müüja kauba eest tasutud raha ostjale hiljemalt 14 päeva jooksul alates kirjaliku teate saamisest, et ostu-müügilepingust on taganetud.
Kaup tuleb tagastada originaalpakendis. Tagastamiseks tuleb esitada ostuarve või tellimuse number.
Läbimüüdud/eritellimusel toodetud kaup
Eritellimusel tellitud ja õmmeldud PÕLLEDE, KLEITIDE ja AKSESSUAARIDE tagastamiseks, vahetamiseks või defektide parandamiseks palume võtta eraldi ühendust e-posti aadressil info@ugicode.ee.
Kõiki TEISI tellitud tooteid (mis ei ole laokaup) saab vahetada ja tagastada 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist, kuid kõigepealt palume selle kokku leppida e-posti aadressil info@ugicode.ee.
Isikupärastatud tooted
Isikupärastatud tooteid, millele on tikitud, trükitud või lasergraveeritud LOGO, ei saa tagastada ega vahetada. Seetõttu on enne LOGO tegemist vaja tellija lõplikku kinnitust kokkulepitud logo paigutusviisi, värvide, suuruse ja asukoha kohta.
Defektne või puudulikult komplekteeritud kaup
Kui tellitud kaup ei vasta kvaliteedinõuetele, palume võtta meiega ühendust e-posti aadressil info@ugicode.ee.
Puudulikult komplekteeritud toodetest palume teavitada meid e-posti aadressil info@ugicode.ee.
Kahjustatud saadetis
Palume kontrollida kulleri juuresolekul vastuvõetava saadetise kvaliteeti. Kui märkad, et pakil on kahjustusi:
- teavita sellest kullerit, kes kauba tõi;
- märgi saatedokumendile, et pakendil on kahjustusi ning vormista koos kulleriga teatis kahjustatud saadetise kohta;
- kontrolli pakendis olevaid kaupu ja kui need on kahjustatud, jäädvusta kahjustused fotodel. Fotosid on tarvis tagastamisprotseduuri jaoks;
- kui pakend ei ole kahjustatud, ei ole vaja kaupa kulleri juuresolekul kontrollida. Kui võtad saadetise vastu ja allkirjastad dokumendid ilma täiendavate märkusteta, loetakse saadetis korrektselt tarnituks.